Pagini

duminică, 22 august 2010

Pui cu sos Teriyaki

pui Teriyaki cu orez

Ultimele retete pe care le-am facut au fost de pui marinat in diverse sosuri. Sosul Teriyaki l-am luat de la supermarket si am fost curioasa sa-l incerc sa vad ce aroma da carnii. Reteta de pui Teriyaki pe care am facut-o eu este foarte, foarte simpla siu la fel de rapida.
Ingrediente pui cu sos Teriyaki:

- 500 gr piept de pui
- 2-3 catei de usturoi
- 1 lingura ulei
- sos Teriyaki

Am spalat puiul, l-am taiat fasiute, am pus peste el sos Teriyaki si l-am bagat la frigider. L-am lasat cam o ora.
pui cu sos Teriyaki
Am pus uleiul in wok la incins si am adaugau usturoiul tocat marunt.
usturoi pui Teriyaki
Am lasat foarte putin, amestecand mereu si am adaugat carnea.
reteta de pui Teriyaki
Am lasat pe foc pana s-a facut carnea (am amestecat in acest timp).
pui Teriyaki
Am servit puiul Teriyaki cu orez cu sos de soia.
pui cu sos Teriyaki si orez
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu