Pagini

luni, 16 august 2010

Pui cu prune

pui cu prune

Reteta de pui cu prune m-am decis sa o fac dupa ce am vazut pozele de aici. Imi place sa combin carnea de pui cu fructe si fiindca acum gasesc prune, am spus sa incerc de data asta aceasta combinatie: pui cu prune. O mica precizare, preparatul trebuie mancat imediat, mie nu mi-a placut consistenta prunelor a doua zi ;).
Ingrediente pui cu prune:

- piept de pui
- 2 morcovi mici/medii
- 1 ardei rosu
- 5 prune
- 1 rosie cherry
- 1 lingura faina
- 1 lingura sos worcestershire
- 2 linguri ulei de masline
- sare si piper

Am pregatit mai intai pieptul de pui. L-am taiat cubulete si l-am dat prin faina, sare si piper (am folosit metoda cu punga). L-am pus la prajit intr-o lingura de ulei si l-am lasat sa se faca usor pe ambele parti. L-am scos separat intr-un vas cu capac.
pui prajit cu prune
Am pus si restul de ulei in tigaie. Am adaugat morcovii taiati cubulete si i-am lasat pe foc cat sa se inmoaie putin (cca 5 minute). Am adaugat ardeiul (tot cubulete) si sos-ul worcestershire si am mai lasat 4 minute.
legume pentru pui cu prune
Am pus la sfarsit si prunele taiate si rosia cherry (feliata in 4), sare si piper. Am mai lasat 1 minut pe foc.
legume pentru pui cu prune
La sfarsit am amestecat carnea cu legumele si prunele.
pui cu prune
reteta pui cu prune
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu