Pagini

duminică, 22 august 2010

Omleta cu cartofi

omleta cu branza si cartofi

Nu prea pregatesc omleta simpla, mi s-a intamplat faorte rar sa bat ouale, sa le pun in tigaie si gata. De fiecare data trebuie sa mai adaug ceva pentru un plus de gust. De data aceasta am zis sa incerc sa adaug si cartofi in omleta, rau nu avea de ce sa iasa ;) si nici nu a iesit.
Ingrediente omleta cu cartofi:

- 4 oua
- 1 ceapa medie
- 1 ardei rosu pentru un plus de culoare (eu am pus verde)
- 2 linguri ulei de masline
- 2-3 cartofi medii
- branza sarata de oaie (se poate folosi si telemea fara nicio problema)
- sare si piper

Am curatat ceapa si ardeiul si le-am taiat marunt. Le-am pus la prajit in cele 2 linguri de ulei pana cand ceapa a devenit transparenta.
ardei si cepa pentru omleta
Se curata , se spala cartofii si se dau prin razatoare. Se adauga in tigaie peste ceapa si ardei.
cartofi pentru omleta
Cand cartofii sunt gata se adauga ouale batute bine, branza data si ea prin razatoare, sare si piper dupa gust.
omleta cu cartofi si branza
Se amesteca bine si se lasa pe foc pana se fac ouale si incep sa se rumeneasca usor.
omleta cu cartofi
Am mancat cu paine prajita si o salata de rosii.
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu