Pagini

vineri, 13 august 2010

Salata cu ton

salata de ton cu rosii

Dupa sauna pe care am facut-o in bucatarie (nici macar nu am publicat toate retetele pe care le-am incercat in week-end), m-am gandit sa ma mai hranesc si fara sa aprind aragazul si de aceea m-am oprit la aceasta salata cu ton. De aceea am si ales sa o public pentru ca e simplu si de facut si de povestit :).
Ingrediente salata cu ton :

- 1 conserva cu ton maruntit
- 1 conserva mica de porumb
- 1 ardei
- 1 ceapa mica
- 1 rosie mare
- 1 lingura maioneza (sau mai mult, dupa gust)
- sare
- piper

Am pus tonul maruntit intr-un castron de salata.
salata cu ton maruntit
Am adaugat porumbul, ceapa taiata marunt, rosia feliute si ardeiul fasii.
salata de ton cu rosii
Am pus sare, piper si maioneza si am amestecat bine.
salata cu ton
Si gata salata cu ton.
salata de ton cu porumb
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu